Col·laboracions
Projectes i equips amb els quals he treballat
"CINTA" - espectacle homenatge-pòstum a Cinta Farnós Brull i als seus poemes, 43è Concurs Literari Sant Antoni, El Perelló (2026)
"Veus Lliures" - Grup d'improvisació vocal resident al Museu de la Música Barcelona (2022-2026)
"Cos i Veu" - amb Anna Subirana al Santa Mònica Barcelona (2025)
"Verbena" - Colectivo Lamajara, Fira Mediterrània (2023)
"Oblivion" - Cia Sílvia Batet (2022)
"Change" - projecte col·laboratiu a Vilnius, Lituània gràcies a la Beca Digital Leap (2022)- Institut Ramón Llull
"Gran Bolero" - Jesús Rubio Gamo, Mercat de les Flors, Teatros del Canal (2019), Premio Max 2020
"Las cosas en la distancia" - Poliana Lima, Conde Duque (2020)